Tietoa koskien tilauksia ja toimitusta
Laadukkaiden ja tyylikkäiden ostosten tekeminen ei ole kellosta tai ylimääräisestä ajasta kiinni - Verkkokauppamme palvelee sinua vuorokauden ympäri, vuoden jokaisena päivänä. Brändivalikoimamme vaihtelee hieman eri myymälöiden välillä, mutta verkkokaupassamme näet koko ketjun koko valikoiman kerralla. Pääset siis tutustumaan myös niihin tuotteisiin, joita omassa lähimmässä Kekäleessäsi ei ole tarjolla. Voit noutaa tilauksesi ilmaiseksi lähimmästä Kekäle-myymälästäsi tai tilata tuotteet lähimpään Matkahuollon toimipisteeseen.
- Koronaviruksen vaikutukset
- Toimitusajat
- Yleiset sopimusehdot
- Miten teen verkkokauppatilauksen?
- Millaisia erilaisia toimitustapoja on valittavana?
- Mistä tiedän missä on lähin Matkahuollon toimipiste?
- Tein tilauksen, voinko soittaa asiakaspalveluun ja pyytää lisäämään tuotteita samaan tilaukseen?
- Tein epähuomiossa kaksi tilausta, voiko tilaukset yhdistää?
- Voinko tehdä tilauksen postiennakolla?
- Voinko tilata verkkokaupasta tuotteita Ahvenanmaalle tai Ruotsiin?
- Voinko seurata tilaukseni kulkua?
- Tein tilauksen verkkokaupasta, milloin tilaukseni saapuu?
- En saanut tilausvahvistusta, miten toimin?
- En ole saanut ilmoitusviestiä pakettini saapumisesta vaikka se on jo saapunut, miten toimin?
- En pääse hakemaan itse Nouto myymälästä -pakettia myymälästänne, voiko joku muu käydä hakemassa sen puolestani?
- Voiko joku muu noutaa paketin puolestani Matkahuollon toimipisteestä?
- Joudunko maksamaan toimituskulut jos jätän tilaukseni noutamatta?