1. Yleiset ehdot
Näitä sopimusehtoja noudatetaan Kekäle Oy:n (y-tunnus: 0174438-6) ja sen asiakkaiden välisessä kauppasuhteessa.
Tilauksissa noudatetaan tilaushetkellä voimassa olevia sopimusehtoja, jotka on luettavissa Kekäle Oy:n verkkosivuilta. Kekäle Oy:llä on oikeus muuttaa sopimusehtoja.
Ongelmatilanteissa ole ystävällinen ja ota yhteyttä asiakaspalveluumme. asiakaspalvelu@kekale.fi
2. Maksutavat ja hinnasto
Kekäle Oy:n verkkokaupassa voit maksaa Klarna Bank AB:n tarjoaman Klarna Checkout -palvelun kautta seuraavilla maksutavoilla:
- Verkkopankkimaksu
- Korttimaksu
- Klarna -lasku (maksa 14 päivän sisällä)
- Joustava erämaksu (pilko maksut)
Maksun saajana toimii Klarna Bank AB. Myyjän, eli Kekäle Oy:n, vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Maksutapoina olevat Klarna Lasku ja Erämaksu ovat Klarna Bank AB:n tarjoamia maksutapoja. Lisätietoa Klarnasta ja Klarnan ehdoista täältä.
Kun valitset maksutavaksi laskun, Klarna maksaa ostohetkellä tilauksen hinnan verkkokaupalle, ja oikeus saatavaan siirtyy Klarnalle. Jos maksu myöhästyy, Klarna veloittaa muistutusmaksun 5,00 € ja viivästyskorkoa korkolain mukaan.
Klarna tarkistaa ostohetkellä tilaajan luottokelpoisuuden, mikä joissain tapauksissa voi tarkoittaa myös luottotietojen tarkistamista.
Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti. Klarna käyttää henkilötietoja asiakasanalyysien tekemiseen, henkilön tunnistamiseen, luottokelpoisuusarviointiin ja markkinointitarkoituksiin. Henkilötunnusta käytetään kuluttajan asiakasnumerona asiakashallinnollisista syistä.
2.1 Hinnasto ja hintavirheet
Kekäle Oy:n verkkokaupassa näkyvät hinnat pitävät sisällään Suomen lakien mukaisen arvonlisäveron. Hinnat ovat tuotteiden myyntihintoja ja eivät pidä sisällään tilauksen toimituskuluja vaan mahdolliset toimituskulut ilmoitetaan erikseen ostoskorissa tai kassalla.
Kekäle Oy pidättää oikeuden peruuttaa tilaus selvän hintavirheen johdosta. Selvällä hintavirheellä tarkoitetaan esimerkiksi tilanteita jossa tuotteella ei ole hintaa lainkaan tai jos tuotteen hinta poikkeaa selvästi tuotteen oikeasta myyntihinnasta.
2.2. Kuponkikoodit ja alennukset
Tarjouskampanjoissamme olevat alennukset eivät koske Parajumpers ja Canada Goose -tuotemerkin tuotteita verkkokaupassa tai myymälöissämme.
3. Tilaus- ja toimitusehdot
Kekäle Oy toimittaa tilaukset keskimäärin 2-4 arkipäivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta.
Toimitus voi viivästyä sesongin tai ruuhkan johdosta. Kekäle Oy ei vastaa toimituksen viivästymisestä tai muusta myöhästymisestä, jotka eivät ole Kekäle Oy:sta johtuvia.
3.1 Tilauksen peruuttaminen
Kekäle Oy:llä on tarvittaessa oikeus peruuttaa tilaus.
3.2 Tuotteen toimittaminen
Kekäle Oy lähettää kaikki verkkokaupasta tilatut tuotteet Matkahuollon välityksellä.
Jos tilaamasi tuote häviää tai vahingoittuu kuljetuksessa on Kekäle Oy maksuvastuullinen. Jos palauttamasi tuote häviää tai vahingoittuu maksuvastuullinen on asiakas.
Jos tilaamasi tuote häviää tai vahingoittuu kuljetuksessa tulee sinun ilmoittaa siitä 14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme.
3.3 Toimitustavat ja -kulut
Kekäleen verkkokaupassa voit valita toimitustavaksi jonkin seuraavista vaihtoehdoista.
Nouto myymälästä 0,00€
Voit noutaa verkkokauppatilauksesi mistä Kekäle-myymälästä tahansa, kunhan olet saanut saapumisilmoituksen sähköpostitse. Tilauksen yhteydessä voit kassalla valita myymälän josta haluat tilauksesi noutaa.
Nouto matkahuollon palvelupisteestä (Lähellä -paketti) alle 80€ ostokset 5,90€, yli 80€ ostokset 0,00€
Tuotteesi toimitetaan lähimpään Matkahuollon toimipisteeseen, josta voit noutaa tuotteesi. Sinun tulee todistaa henkilöllisyytesi tilausta noutaessasi.
3.4. Tilausrajoitukset
Kekäle Oy toimittaa tuotteita ainoastaan Suomeen. Verkkokaupassa ostoksia voi tehdä vain yli 15 vuotta täyttäneet henkilöt.
4. Verkkokaupan tilausten vaihto- ja palautusoikeus
Kekäle Oy tarjoaa asiakkailleen 14 päivän palautusoikeuden. Sinulla on 14 päivää aikaa tutustua tuotteisiin ja tehdä ostopäätös. Palautusoikeus alkaa siitä ajankohdasta kun sinä tai osoittamasi kolmas osapuoli vastaanottaa tilauksen sisältämät tuotteet.
Palautettavan tuotteen/tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja valmistajan materiaalien tai hintalappujen tulee olla edelleen kiinnitetty tuotteeseen. Uima- ja alusvaatteilla ei ole palautus- ja vaihto-oikeutta.
Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tilaamasi tuotteen, pyydämme sinua toimimaan palautusohjeiden mukaisesti.
Tuotteiden palauttaminen on sinulle maksutonta, jos tilauksesi tuotteiden arvo on ollut yli 50 euroa.
Arvoltaan alle 50 euron tilauksissa asiakas vastaa itse palautuksista aiheutuvista kustannuksista. Palautuksen voi tehdä normaaliin tapaan jättämällä palautuksen Matkahuollolle. Pidätämme tällöin normaalin vakiotoimitusmuodon (Matkahuollon Lähellä -paketti, 5,90€) kustannuksen palautettavasta summasta.
Pyydämme sinua säilyttämään kaikki palautukseen liittyvät dokumentit, erityisesti lähetysseurantatunnuksen, kunnes olet saanut tiedon palautuksen vastaanottamisesta ja käsittelystä Kekäle Oy:ltä.
Maksamme palautettavan summan ensisijaisesti käyttämäsi maksupalvelun kautta (Klarna).
Tilauksen noutamatta jättäminen ei ole tilauksen peruutus. Perimme 5,00 euron käsittelykustannuksen tilauksista, joita ei ole noudettu Matkahuollolta säilytysajan puitteissa.
5. Asiakassuhde
Tilatessasi Kekäle Oy:n verkkokaupasta, asiakas on velvollinen luovuttamaan tilausta tehdessään täydelliset yhteystietonsa, jotka sisältävät asiakkaalta vähintään etunimen, sukunimen, postiosoitteen, puhelinnumeron ja sähköpostiosoitteen.
Asiakkaiden tiedot tallennetaan Kekäle Oy:n asiakasrekisteriin ja niitä käsitellään rekisteriselosteen mukaisesti.
Asiakas voi myös tilata verkkokaupasta vieraana, eli rekisteröitymättä tai ilman sisäänkirjautumista.
Kekäle Oy:llä on oikeus käsitellä ja luovuttaa asiakasrekisterissä olevia tietoja perusteltuja käyttötarkoituksia, kuten suoramarkkinointia, varten henkilötietolain (523/99) mukaisesti.
Asiakas voi kieltää tietojensa käytön ja käsittelyn markkinointitarkoituksiin ja tarkistaa tarkistaa itseään koskevat tiedot ottamalla yhteyttä Kekäle Oy:n asiakaspalveluun.
5.1 Asiakasviestintä
Viestintä asiakkaiden kanssa tapahtuu pääsääntöisesti joko sähköpostitse, tekstiviesteillä tai puhelimitse.
Asiakaspalveluumme voi olla yhteydessä puhelimitse 020 701 0300.
6. Evästeet
Kekäle Oy:n verkkosivustolla käytetään evästeitä (cookies). Näiden avulla kehitetään verkkosivustoa käyttäjäystävällisemmäksi. Evästeiden tarkoituksena on helpottaa, parantaa ja nopeuttaa asiakkaan käyttökokemusta. Evästeitä voidaan käyttää myös henkilökohtaisempien tuotesuositusten ja viestinnän tarjoamiseksi asiakkaalle.
Lisätietoa saat evästeselosteestamme.
7. Ongelmatilanteet ja reklamaatiot
Koitamme ensisijaisesti ratkaista kaikki ongelmatilanteet asiakkaan kanssa yhteisesti asiakaspalvelussamme.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Asiakas voi halutessaan viedä kauppaa koskevan erimielisyytensä myös riidanratkaisuelimen käsiteltäväksi ODR-foorumin kautta.
Noudatamme toiminnassamme kuluttajaviranomaisten tai muiden riidanratkaisuelimien suosituksia/päätöksiä.
Verkkokaupan asiakaspalvelu
Asiakaspalvelumme auttaa kaikissa tilauksia tai tuotteita koskevissa kysymyksissä.