Meille on tärkeää, että olet tyytyväinen ostamaasi tuotteeseen. Jos tuotteen laatu ei vastaa odotuksiasi tai siinä on jokin tuotevirhe haluamme luonnollisesti korjata virheen. Aloitathan reklamaatioprosessin heti virheen huomattuasi.
Reklamaatiotapauksissa on tärkeää, että voimme puntaroida tilannetta yhdessä. Käsittelemme kaikki reklamaatiot huolella ja joissain tapauksissa käymme keskustelua myös maahantuojan tai valmistajan kanssa. Näin takaamme parhaimman lopputuloksen asiakkaalle ja toisaalta varmistamme, että tuotteiden laatu on vaadittua myös jatkossa.
Alla toimintaohjeet reklamaatioihin
Myymälästä ostettu tuote, jonka haluat reklamoida
Jos ostit tuotteen myymälästä, hoituu tuotereklamaatio kaikista helpoiten suoraan myymälän kanssa.
Löydät myymälöiden yhteystiedot täältä.
Verkkokaupasta ostettu tuote, jonka haluat reklamoida
Jos kyseessä taas on verkkokauppatilaus, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta he voivat kartoittaa reklamaation ja antaa sujuvimmat ohjeet reklamaation tekoon. Joissakin tuotevirhetapauksissa tuotteen valmistaja hoitaa reklamaatiot suoraan ja toisissa taas me hoidamme ne. Reklamoitava tuote tulee lähettää viipymättä palautuksena matkahuollon kautta tai toimittaa itse myymälään.