Kekäle
VERKKOKAUPPA MYYMÄLÄT ASIAKASTILINI
  1. Kekäle
  2. Reklamaatiot
  3. Mihin otan yhteyttä reklamaatio-asioissa?

Mihin otan yhteyttä reklamaatio-asioissa?

Meille on tärkeää, että olet tyytyväinen ostamaasi tuotteeseen. Jos tuotteen laatu ei vastaa odotuksiasi - ota yhteyttä asiakaspalveluumme, josta saat tarkemmat etenemisohjeet. On tärkeää, että reklamaatiotapauksissa voimme puntaroida tilannetta yhdessä. Käsittelemmekin kaikki reklamaatiot huolella ja joissain tapauksissa joudumme käymään keskustelua myös maahantuojan tai valmistajan kanssa. Näin takaamme, että tuotteiden laatu pysyy hyvänä myös jatkossa. Myymälästä ostetun tuotteen reklamaatiot hoidetaan ensisijaisesti siinä myymälässä, josta tuote on ostettu.

  • Miten reklamoin verkkokaupasta ostamani tuotteen?
  • Mihin teen reklaamation tuotteesta, jonka ostin myymälästä?
  • Olen lähettänyt teille reklamaation, kuinka kauan käsittelyssä kestää?
  • Missä kunnossa reklamoitavan tuotteen pitää olla?
VERKKOKAUPPA
MYYMÄLÄT
CHARMI ASIAKASOHJELMA
OTA YHTEYTTÄ
Kekäle